
Neuromarketing in de praktijk
Neuromarketing is een relatief nieuwe manier om potentiële klanten te beïnvloeden zodat zij eerder besluiten om een aankoop te doen. Unilever past technieken uit neuromarketing toe, en deelt deze kennis en informatie tijdens de themabijeenkomst op 29 mei van Businessclub Rijnstreek in het Alphense theater Castellum.
Wordt u beïnvloed?
Misschien heeft u zonder dat u het wist al eens kennis gemaakt met de effecten van neuromarketing. In ieder geval is Unilever bij velen bekend door onder andere merken als Lipton Ice Tea, OLA, Ben & Jerry’s, Dove, Blue band, Andrélon, Cup a Soup en talloze andere merken. Afgevaardigde Arvid Niemeijer komt spreken over zijn ervaringen met neuromarketing als Key Accountmanager.
U kunt erbij zijn
De bijeenkomst begint al om 07:00u en start met een uitgebreid ontbijt. De bijeenkomst zelf is kosteloos, alleen voor het ontbijt geldt een bijdrage. De bijeenkomst wordt gehouden in het Castellum Theater in Alphen aan den Rijn.
Locatie:
Castellum Theater
Rijnplein 1-3
2405 DB Alphen aan den Rijn
Datum: 29 mei 2015
Aanvang: 7:00 uur
Lezing: GRATIS
Bijdrage ontbijt: 15 euro
Businessclub
Businessclub Rijnstreek komt elke vrijdagochtend om 7.00 uur bij elkaar in het restaurant van Theater Castellum in Alphen aan den Rijn. Tijdens de ontbijten geven de leden elkaar business, ondersteunen elkaar en delen zij belangrijke kennis en informatie met elkaar.
Aanmelden
Gebruik onderstaand formulier om u aan te melden. Let op; er zijn slechts 15 plaatsen beschikbaar. Meld u dus snel aan.